Pingpong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu Pingpong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu

Pingpong

Door: Bregje

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

21 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Gold mount

Vandaag hebben we uitgeslapen tot 10 uur, voor het eerst hoefden we niet mega vroeg op. Daarna zijn we naar de Golden Mountain geweest, wat de Thaise mensen hier 'Gold Mount' noemen. Het was een kunstmatige berg, met op de top een grote stoepa (gekke boeddhisten pion) van goud.

Het was weer heerlijk heet vandaag, na de Gold Mount zijn we met z'n vijven in een taxi gepropt naar China Town gegaan. Omdat er nu een boeddhistisch feest wordt gevierd in Thailand was er niet veel te doen, we hebben wat gegeten en zijn over de grootste troepmarkt van heel Bangkok gelopen. Overal kon je auto-onderdelen, tv's, iphones enz. kopen.

Omdat iedereen moe was van en sjokken over de markt en het te heet was om te functioneren zijn we terug gegaan naar het hotel om lekker aan het zwembad te liggen. We hebben lekker wat gedronken, gezwommen en geslapen.

Rond 7 uur zijn we naar de avondmarkt Patpong geweest, in de buurtje van de Thaise hoertjes. We konden daar alle mogelijke nep Chanel, nep Louis Vitton en andere namaak kopen. Ook konden we op Patpong naar pingpong kijken, pussy pingpong stond bovenaan de menukaart die steeds onder onze neus werd geduwd door Thaise mannetjes. We hebben het maar niet gedaan.

We kregen honger en omdat we nergens leuk konden eten zijn we in een taxi gestapt richting het restaurantje waar we de eerste dag geluncht hadden. We hebben heerlijk gegeten. Hoewel iedereen, behalve Annemarie, op een gegeven moment vuur kon spuwen van de rode pepers die in een gerecht zaten. Toen we waren bijgekomen hebben we eindelijk de 'sticky lice with mango' gegeten.

Nu zitten we in het hotel en gaan we zo slapen. Morgen voor de verandering weer vroeg op.. 7 uur ontbijten!