Happy Birthday - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu Happy Birthday - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu

Happy Birthday

Door: Dieuwertje

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

20 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Vanochtend op de tweede dag heel vroeg op en dan bedoel ik kwart voor 6 :(. Bij het ontbijt kreeg ik post van de thaise postbode ik kreeg twee lieve en leuke kaarten vanuit Nederland. Daarna gingen we fietsen door heel Bangkok, dat vroege opstaan was het zeker waard. Eerst door de meest smalle gangetjes waar mensen wonen in kleine oude huisjes, dan langs hoge en mooie tempels met monikken. We zijn bij een van de tempels even gestopt om een boeddha te bekijken. Hij was enorm groot, de grootste zittende boeddha van Bangkok. Na de tempel gingen we met een longtail boot over de rivier de klongen (grachten) in waar we varanen (enorme hagedissen) zijn tegen gekomen en veel ook, wel 5. Weer aan land zijn we verder gaan fietsen naar een leuk restaurantje ergen in de middel of nowhere wel heerlijk gegeten. De thai weet wel wat lekker eten is. Na het eten terug naar het start punt waar ze voor mij Happy Birthday zongen en ik kreeg twee heerlijke puntjes taart om lekker niet te delen, nee tuurlijk kregen papa, mama, Bregje en Marieke ook een stukje. Na deze leuke ervaring gingen we naar chatuchak markt heel groot maar veel leuke winkeltjes. Ik ben helemaal geslaagd en ik heb nog lang te gaan. Na deze lange dag gingen we even naar het hotel om af te koelen, we zijn even gaan zwemmen en ons daarna klaar maken voor een heerlijk diner. Na het zwemmen gingen we naar een bijzonder restaurant aan de rivier. We hebben daar heerlijk gegeten. Ik voelde me vandaag zeker erg jarig heb een geweldige dag gehad en veel gezien en erg genoten.

  • 20 Juli 2013 - 18:47

    Opa!:

    Mooi verslag van deze eerste dag.
    Nogmaals gefelisiteerd en veel plezier.kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand en Cambodja

Rondreis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2013

Monkeybusiness

10 Augustus 2013

Cooking class

08 Augustus 2013

Wederom boats, trains and plains!

04 Augustus 2013

Cruise

02 Augustus 2013

Koh Tao
Annemarie

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 12667

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Maleisië

11 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Zuid-Afrika

18 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Thailand en Cambodja

08 Augustus 2011 - 31 Augustus 2011

Thailand

Landen bezocht: