Banana's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu Banana's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu

Banana's

Door: Hansenanneenkids

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

29 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Maandag 29 augustus

Vandaag is het wat mooier weer dan gisteren. Dit merk je aan het feit dat op alle bedjes aan het zwembad grote badlakens uitgespreid liggen. Na weer een heerlijk ontbijt (dringend naar de sportschool!) zoeken we een lekker plekje aan het zwembad met uitzicht op de zee! Iedereen smeert zich goed in met factor 50! Gisteren waren er hier en daar wat verbrande plekken ondanks het feit dat het volledig bewolkt was en het zelfs af en toe spetterde. In de loop van de ochtend heb ik me heerlijk laten masseren! Het feit dat er een hele vieze dikke man op het bedje naast me werd gemasseerd heb ik volledig weten te negeren, tot het moment dat ik moest gaan zitten en mijn blik toevallig op zijn voeten viel die door een van de Thaise masseuses onder handen werden genomen. In heel mijn leven heb ik nog nooit zoiets smerigs gezien!!!!! Nu ben ik gewoonlijk al redelijk snel vies van andere mensen, zeker van de voeten van andere mensen, maar wat ik hier zag was dermate onsmakelijk.......ongelooflijk. Vieze beschimmelde kalknagels. Getverderrie!
Ondanks dit heb ik wel een hele fijne massage gehad, gelukkig.
Tot mijn verbazing zag ik deze vieze dikke man later lopen met een vrouw. Ze waren beide rond de 30 denk ik, en dat terwijl ik dacht dat zo iemand nooit aan de vrouw zou komen.
Na nog even lekker te hebben gelezen kwam Hans met idee om een banaan te gaan huren. Dit houdt in dat een opgeblazen banaan wort voortgesleurd achter een speedboat waarbij de lol is er zo lang mogelijk op te blijven zitten, wat natuurlijk een keer misgaat. Wij met zijn 5en op dat ding, de Thaise verhuurder zat er ook op om, zo bleek later, ervoor te zorgen dat we er wel af zouden vallen door heftig heen en weer te bewegen, drie bochten later: wham daar gingen we met een rotgang het water in. Alle lucht uit mijn longen, pijn in mijn nek.....ik had het meteen gehad en ben in de speedboat gaan zitten. De rest vond het gelukkig erg leuk, hoewel Bregje naderhand ook veel last had van nek en schouder. Na een kwartiertje was het weer voorbij, het hoogtepunt van de dag! Terug naar onze bedjes, lekker lezen, beetje kaarten....zo kabbelt de dag voort. Rond 6 uur is iedereen vertrokken en zijn wij de laatsten die de pool verlaten. 
's Avonds gaan we sjiek uit eten aan het strand. Helaas kunnen we niet buiten zitten want er valt hier en daar een spetter. Binnen zitten is dan ook geen straf want alles is open! We eten heerlijk Thais! Daarna nog even een rondje langs de winkeltjes om de laatste souvenirs te kopen zodat we in Nederland geen spijt zullen hebben van wat we niet hebben gekocht!
Na Marieke en Dieuwertje nog even de oren te hebben gedruppeld (oorpijn van al het zwemmen en het duiken) lekker slapen! Morgen weer terug naar Bangkok voor ons laatste nachtje van deze geweldige vakantie!

Liefs, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2011

Lakon

29 Augustus 2011

Banana's

28 Augustus 2011

Pizza!!!

27 Augustus 2011

Boxing!

26 Augustus 2011

PADI
Annemarie

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 12676

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Maleisië

11 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Zuid-Afrika

18 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Thailand en Cambodja

08 Augustus 2011 - 31 Augustus 2011

Thailand

Landen bezocht: