Dombo's paradijs - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu Dombo's paradijs - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annemarie Lieshout-van Embden - WaarBenJij.nu

Dombo's paradijs

Door: Hansenanneenkids

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

15 Augustus 2011 | Thailand, Chiang Mai

vandaag is het maandag en Dieuwertje schrijft het stukje.
we werden om half negen op gehaald door het bus je om naar de olifanten te gaan. We moesten een uur rijden en zijn allemaal in slaap gevallen. toen we daar aankwamen zagen we gelijk drie olifanten en twee jongen. We liepen door en de show was al bezig. Ze gingen schilderen en voetballen. We hebben bannanen en rietsuiker gekocht om aan de olifanten te geven dat vonden ze erg lekker. Daarna gingen we met de ossenkar het was erg hobbelig maar wel grappig. We stapten uit bij het bergdorp van de lisies. Daar waren gelijk allemaal krampjes met leuke spulletjes. Ik heb een kattenpult gekocht en hij werkt heel goed, hij is gemaakt van een ossen hoorn. Op de terugweg reden we op de olifant twee aan twee papa met een Japanner Marieke met mama en ik met Bregje. Na het rijden op de olifant hebben we ze wat lekkers gegeven. We gingen daarna op een bamboe vlot raften maar de stroming was niet heel erg snel, dat had ik wel verwacht. Toen we van het vlot af stapten gingen we naar een vlinder en orchideeën kwekerijen. We mochten daar kijken en hebben mooien vlinders gezien. We bleven daar een half uur wel te lang want na tien min hadden we alles al gezien. Daarna gingen we weer terug naar het hotel en gaan vanavond de markt weer op. Ik ga nu zwemmen een hele dikke kus van ons allemaal. 

  • 15 Augustus 2011 - 11:31

    Marvin:

    Wow lijkt me echt super vet om op zulke beesten te rijden haha!

  • 15 Augustus 2011 - 14:38

    Thijs:



    Wat is zo'n site toch handig eigenlijk, je kan gewoon je hele vakantie beschrijven als in een foto boek maar dan op internet. Ik denk dat ik dit ook ga doen, bij onze volgende vakantie.

    Ik heb ook een keer olifanten zien schilderen, dat was geloof ik in diergaare Blijdorp ofzo? Nou ja in ieder geval vond ik het heel gek om te zien, omdat je dat echt niet verwacht van die grote lompe beesten haha.

    Leuke foto's ook van die ossenkar op Facebook! zal vast hobbelig zijn met van die houten wielen.

    haha die Orchideeën vindt m'n moeder altijd zo mooi, van die witte bloemen met roze stipjes er in, hebben wij ook thuis :)..

    Leuk verslag Dieuwertje! Nog veel plezier op de avondmarkt in Chang Mai

    Groetjes; Yvonne, Ron, Mees en Thijs!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2011

Lakon

29 Augustus 2011

Banana's

28 Augustus 2011

Pizza!!!

27 Augustus 2011

Boxing!

26 Augustus 2011

PADI
Annemarie

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 12689

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Maleisië

11 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Zuid-Afrika

18 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Thailand en Cambodja

08 Augustus 2011 - 31 Augustus 2011

Thailand

Landen bezocht: